АЛТУ | Партнерство | Прес-клуб | Контакти |
|
У Києві пройшла презентація літніх програм туроператора «Музенідіс Тревел» |
Основні проекти АЛТУ |
||
|
Захід, який відбувся 25 квітня в бізнес-центрі «Олімпійський» НСК «Олімпійський», відвідало більше 250-ти гостей - колег, партнерів та друзів грецького туроператора. Презентацію відкрив Євген Кисельов - куратор українського туристичного ринку з боку центрального офісу «Музенідіс Тревел» в Салоніках (Греція). Привітавши присутніх, Є. Кисельов представив усіх учасників заходу, оголосив програму зустрічі і озвучив масштабні плани, які компанія буде реалізовувати в новому літньому сезоні.
Також Євген Кисельов розповів присутнім про переваги співпраці з грецьким туроператором, привілеї, комісійні винагороди в рамках бонусної програми. Акцентував увагу на унікальних умовах акції раннього бронювання, лояльності компанії стосовно внесенню змін до заброньованих турів і ануляції поїздок.
Ще одним цікавим моментом виступу ведучого стала інформація про тісну співпрацю та інформаційної підтримки партнерів туроператора: рекламно-інформаційних турах до Греції, семінарах, що проводяться як у філіях «Музенідіс Тревел», так і з виїздом в офіси турагентств, вебінарах, інформаційної розсилки з важливими пропозиціями , акціями, знижками та ін. Директор київської філії туроператора на вул. Михайлівська Віктор Марченко підвів підсумки минувшого зимового сезону, привів оптимістичні статистичні дані по завантаженню регулярних рейсів до Греції, що виконуються на крилах авіакомпаній Astra Airlines, а також власної авіакомпанії Ellinair холдингу Mouzenidis Group. Крім того, Віктор Марченко звернув увагу присутніх на спрощення візового режиму до Греції, а також значне збільшення виданих українським туристам мультивіз. Директор київської філії туроператора на вул. Великій Васильківській Дар'я Булига також представила гостям статистичні дані, які підтверджують стійке зростання турпотоку до Греції з України не тільки в літній період, а й взимку. Так, у 2013 році туристи з України віддавали перевагу шоп- турам до Греції з метою придбання якісного хутряного виробу в Касторії, здійснювали екскурсійні поїздки за програмами «Антична Греція» і «Евріка! Антична Греція», відпочивали на гірськолижному курорті Банско (Болгарія), а також насолоджувалися оздоровчими вояжами на термальні джерела Греції. Представник в Україні паломницького центру «Солунь», що входить до холдингу Mouzenidis Group, Віталій Михайленко подякував партнерам туроператора за активну участь у розвитку та просуванні паломницьких програм на українському ринку і детально зупинився на різновидах подорожей на Святий Афон - єдину в світі чернечу державу. Крім того, В. Михайленко поділився з колегами інформацією про нові авторські програми паломницького центру з відвідуванням святинь Греції та Італії в одній поїздці. Продовжила тему авіаперевезення керівник авіавідділу туроператора Ольга Пушкарьова, більш детально зупинившись на розширенні польотної програми компанії з Києва, Дніпропетровська, Донецька, Львова, Одеси та Харкова, а також про здійснення туроператором безкоштовних трансферів в аеропорти вильоту і назад з багатьох міст України. Крім того, О. Пушкарьова розповіла присутнім про тонкощі продажів турів з нічним поверненням в Україну, комбіновані вильоти та повернення, а також про тури без перельоту. У рамках презентації виступили фахівці та експерти туроператора з київських офісів, які звернули увагу присутніх на курорти, пропоновані компанією. Менеджери у своїх виступах детально зупинилися на регіонах Греції, з якими пов'язані основні очікування туроператора по збільшенню турпотоку в літньому сезоні 2014: о. Корфу (з прямими перельотами з Києва), п-ів Халкідіки, регіон Пієрія, о. Тасос (з прямими перельотами в Салоніки з 6 регіонів України), о. Кріт (з прямими перельотами з Києва), Афіни, п-ів Пелопоннес, о. Евія (з прямими перельотами в Афіни з Києва) і багато інших напрямків. На закінчення офіційної частини заходу Євгеній Кисельов розповів гостям про великому грецькому холдингу Mouzenidis Group, до якого входить провідний туроператор «Музенідіс Тревел», а також 16 компаній різного профілю, що допомагають турагенту працювати прибутково та успішно. Так, значний обсяг авіаперевезення до Греції виконає власна авіакомпанія холдингу - Ellinаir, продажем нерухомості і будівництвом в Греції займається Grekodom, на п-ові Халкідіки працює власний дитячий табір «Музенідіс Тревел» - EllinCamp, вперше в новому сезоні компанія Grekomed пропонує послуги медичного туризму. Портал www.greek-furs.ru створений для того, щоб успішніше продавати шоп-тури та тури за шубами в Греції, а на сторінках www.grekomania.ru відвідувачів чекає найповніший путівник по Греції. Одним з найстаріших, але не старіючих підрозділів холдингу є паломницький центр «Солунь», а організацією ділових і корпоративних поїздок протягом більше 12-ти років займається компанія Active MICE. Крім того, в холдинг входить компанія Bomo Club з управління клубними готелями «Музенідіс Тревел», де особлива увага приділяється перевагам гостей і ретельному контролю над якістю послуг: Potidea Palace Bomo Club 4 * + (знижки до - 45%!), Dion Palace Bomo Club 5 *, Palmariva Beach Bomo Club 4 * (знижки - до 40%!), Assa Maris Hotel Bomo Club 3 * +, Aristoteles Beach Bomo Club 3 * +. Підсумком презентації стала цікава вікторина з розіграшем цінних грецьких сувенірів і вина (виробництва власної компанії Mouzenidis Wine), а також очікуваний усіма учасниками зустрічі розіграш 2-х безкоштовних інфотурів до Греції. Ключовим моментом завершення зустрічі стало урочисте нагородження переможців контрольного тестування Академії Успіху «Музенідіс Тревел» в Україні. Найкращими випускниками академії в Києві були визнані чарівні представниці турагентств Грищенко Вікторія, Евсікова Валерія, Безпалько Ірина, Дудка Тетяна, Старовойтова Вікторія і Вишня Анна.
На завершення зустрічі представники «Музенідіс Тревел» побажали присутнім успішного сезону, подякували за інтерес, проявлений до турпродукту компанії, а гості висловили свою вдячність грецькому туроператору за проведення цікавого і корисного заходу, бажали компанії подальших успіхів та розвитку.
|
Тестування агенцій
Національний туристичний форум
Кодекс усталеної ділової практики і правила професійної етики |