АЛТУ | Партнерство | Прес-клуб | Контакти |
|
Для туристів |
Основні проекти АЛТУ |
|
|
Перша недержавна програма захисту прав споживачів туристичних послугПрограма «Знак Якості АЛТУ» спрямована на поліпшення якості туристичного обслуговування і підвищення професійного рівня персоналу турагента. Переваги Програми для туристів: - виконання зобов'язань, передбачених договором на туристичне обслуговування; - компенсацію збитків у разі неможливості почати подорож з вини турагента або туроператора з Гарантійного фонду; - відповідність турагента вимогам АЛТУ на високий рівень обслуговування; - оперативне вирішення питань, пов'язаних із захистом прав і законних інтересів споживачів туристичних послуг у разі виникнення непорозумінь між агентом і туристом; Частина коштів від турів, проданих через агентів зі «Знаком Якості АЛТУ», спрямовується на реалізацію заходів у межах «Проекту підтримки внутрішнього і в'їздного туризму України».
Реєстр компаній зі "Знаком Якості АЛТУ" |
Тестування агенцій
Національний туристичний форум
Кодекс усталеної ділової практики і правила професійної етики |